Włoska marka wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz integracji piękna i regeneratywnego rolnictwa organicznego. Tegorocznej edycji kampanii przyświeca hasło Grow Beautiful, w ramach którego Davines promuje dobre praktyki mające na celu łagodzenie zmian klimatycznych.
Wszystko zaczęło się w 2014 roku, od zawiązania współpracy z organizacją Slow Food. Dzięki niej Davines realnie chroni bioróżnorodność życia na Ziemi poprzez wsparcie włoskich rolników, którzy uprawiają gatunki roślin zagrożonych wyginięciem. Roślinne ekstrakty o wyjątkowych właściwościach kosmetycznych znaleźć można w produktach Essential Haircare – linii do pielęgnacji włosów w pełni reprezentującej wartości marki.
7 lat później Davines jako pierwsza marka w branży kosmetycznej podjęła działania na rzecz badań i edukacji o znaczeniu regeneratywnego rolnictwa organicznego. Cel ten realizuje wspólnie z Instytutem Rodale, światowym liderem w dziedzinie promocji zrównoważonego rolnictwa. Przy siedzibie Davines w Parmie powołano do życia Europejskie Centrum Regeneratywno-Organiczne, kontrolowane przez laboratorium badawcze. Na przestrzeni niemal 4 500 hektarów uprawiane są rośliny, które wykorzystuje się do tworzenia formuł i produkcji kosmetyków Davines.
Dzięki kampanii We Sustain Beauty partnerzy zwracają uwagę na potencjał rolnictwa regeneratywnego w zakresie łagodzenia zmian klimatycznych poprzez pochłanianie dwutlenku węgla, zapobieganie odprawowaniu wody do atmosfery i ochronę bioróżnorodności.
W tym roku akcję promuje ekologiczna torba o symbolicznym znaczeniu. Wytworzona ręcznie przez społeczność w Indiach z poszanowaniem zasad etyki, z bawełny posiadającej certyfikat Regenerative Organic. Produkcja torby jest neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla dzięki zaangażowaniu Davines w projekt zalesiania Degraded Land Reforestation w Indiach.
Torba We Grow Beautiful, stanowiąca manifest marki w zakresie szerzenia aktywizmu klimatycznego, dostępna jest w ramach specjalnej oferty dla klientów salonów fryzjerskich współpracujących z Davines.