Cezary Rosiński. Fryzjer, edukator, miłośnik koloryzacji. Twórca kolekcji i pokazów fryzjerskich, reżyser oraz juror i laureat wielu konkursów branżowych.
Jego 20-letnie doświadczenie jako edukatora i fryzjera na największych markach dało mu możliwość spojrzenia na fryzjerstwo jako sztukę opartą na kreatywności, umiejętnościach, technologii, konkretnych technikach pracy oraz wyobraźni i odwadze.
Rynek fryzjerski to ocean marek, produktów, technologii i nowości. Dzięki temu branża rozwija się tak dynamicznie. Zwiększa się komfort klientów, skraca czas usługi, ale przede wszystkim uzyskujemy nowe, jeszcze lepsze efekty. Sięgając po nowe, ważne jest, aby nie natknąć się na barierę skomplikowanych procedur. Łatwość użycia i nieskomplikowane zasady w połączeniu ze wspaniałymi efektami na włosach, to jest to, co my fryzjerzy lubimy najbardziej.
Takie właśnie są produkty marki MOOD. Nieskomplikowane, proste w użyciu, dające wspaniałe efekty, wydajne i przystępne cenowo, a to wszystko zamknięte w 100% wegańskich formułach.
MOOD to nowa na polskim rynku marka, która już zdążyła zyskać sobie spore grono miłośników. Dlaczego? Bo MOOD spełnia swoje obietnice. Tworzy swoje produkty w sposób odpowiedzialny, dbając o środowisko. 100% energii wykorzystywanej w procesie produkcji to energia słoneczna. Opakowania powstają z surowców pochodzących z recyclingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Dzisiaj te tematy są niezwykle ważne nie tylko dla nas jako przedsiębiorców, ale również dla naszych klientek, które coraz częściej pytają o odpowiedzialność środowiskową produktów, na jakich pracujemy w salonach.
Jedną z największych obietnic marki MOOD w koloryzacji jest łatwe krycie do 100% siwych włosów. Wspaniałe rezultaty przy wszystkich odcieniach nawet na poziomie 10. Jako fryzjerzy lubimy mieć w pracy gwarancję efektu. To daje nam i klientkom poczuje komfortu i bezpieczeństwa.
Piękne efekty kolorystyczne są zasługą bogatego napigmentowania produktów. Uwielbiam bawić się odcieniami blondów czy rudości, wiedząc, że nie muszę iść na kompromis w kwestii nasycenia koloru, nawet przy kryciu siwych włosów.
Koloryzacja MOOD opiera się na 3 filarach:
Wspaniałe narzędzie w codziennej pracy, które daje możliwość stworzenia indywidualnej propozycji dla każdej z moich klientek. To nie tylko ułatwia pracę, ale przede wszystkim sprawia mi ogromną frajdę z nieskończonych możliwości tworzenia kolorów. Tu każdy fryzjer spełnia się jako artysta, dlatego tak ważne jest, aby miał wsparcie w postaci palety kolorów o dużych możliwościach.
Ukochanym kolorem włosów Polek jest blond. Niezależnie od tego jakie są trendy i moda, blond jest niekwestionowanym królem w polskich salonach. Jednocześnie jest on najtrudniejszy i najbardziej wymagający jeśli chodzi o pielęgnację. W MOOD kochamy blondy, ale przede wszystkim to, że dzięki koloryzacji rozjaśniającej nawet na poziomie 13 mają chłodny refleks. Aby bawić się blondami i tworzyć ich niepowtarzalne odcienie, mamy do dyspozycji paletę blondów w koloryzacji permanentnej i demi-permanentnej oraz produkty rozjaśniające i gamę produktów wspierających rozjaśnianie. Dzięki temu balejaże, ombre, highlights czy front blond mogą zyskać mistrzowski wymiar i zachwycać kolorem.
Na szkoleniach zawsze uczę fryzjerów, że kolor to jedna ze składowych pięknego efektu. Kolor wygląda ładnie tylko wówczas, gdy prezentuje się na wypielęgnowanych włosach. MOOD w swoich formułach zadbał o stronę pielęgnacyjną koloryzacji. Gładkość i połysk to znak firmowy kolorów MOOD. Najciekawsze jest jednak to, że połysk możemy dodatkowo zwiększyć, dodając do mieszanki niewielką ilość wybranego odcienia Paint Colors (koloryzacji semi-permanentnej). Ten efekt najbardziej kochają moje klientki. A ja uwielbiam obserwować reakcję pań, które widzą efekt MOOD po raz pierwszy.
Niezwykle ważnym aspektem dla właścicieli salonów, którzy są często fryzjerami, jest ekonomiczność i wydajność produktów, na których pracują. W prowadzeniu biznesu koszty materiałów są czynnikiem znacząco wpływającym na wynik finansowy. Dlatego cena produktu, obok jego właściwości, jest często kluczowa przy wyborze marki, na jaką decyduje się salon. MOOD łączy ekonomiczne opakowania koloryzacji o pojemności 100ml z przystępną ceną za tubkę. Dla nas fryzjerów jest to połączenie idealne, szczególnie dlatego, że nie odbywa się kosztem jakości.
Dzisiaj fryzjerstwo to sztuka, która daje ogromne możliwości rozwoju. Trzeba być ciekawym, czasem spontanicznym i z pewnością odważnym. Ważne, aby sięgać po to, co w naszych rękach stanie się narzędziem do osiągnięcia sukcesu. Nie komplikuj. Upraszczaj. Powtarzaj sobie czasem, że mniej znaczy więcej, ale zawsze sięgaj po nowe i codziennie rób krok dalej.