Nowoczesna strona internetowa, obecność w wyszukiwarkach, e-mail marketing, czy płatna reklama? Które z narzędzi e-marketingu warto lub trzeba stosować w promocji salonu kosmetycznego i fryzjerskiego?
Marketing internetowy to działania, które łączą niektóre elementy marketingu tradycyjnego, reklamy i działań public relations z wykorzystaniem sieci internetowej. Jego zaletą są stosunkowo niskie koszty i łatwe mierzenie rezultatów. Ale e-marketing oferuje bardzo wiele, mniej i bardziej skomplikowanych narzędzi o różnej efektywności.
Nie wszystkie z nich znajdą zastosowanie w działalności salonu. Warto, więc bliżej przyjrzeć się możliwościom i wybrać najbardziej dopasowanie działania.
Krótkie omówienie poszczególnych narzędzi oraz wyjaśnienie bardziej specjalistycznych pojęć takich jak pozycjonowanie, retencja czy konwersja strony można znaleźć w nowej lekcji Akademii Versum. Lekcja przygotowana przez trenerkę Ewę Góra-Zastawny.
http://www.akademiaversum.pl/podstawy-e-marketingu-salonu-urody/