Edycja 2023 za nami. Jak co roku najmocniej swoją pozycję zaznaczyła firma JBS Beauty z Gdańska, oficjalny dystrybutor marek Goldwell, KERASILK, Kyone i OLYMP w Polsce.
Firma przywiozła do Poznania trzy nowości: z poziomu Goldwell farbę Topchic Zero i serię Scalp Specialist oraz nową markę w portfolio, KERASILK. Połączone Działy Edukacji, Sprzedaży i Marketingu dały z siebie wszystko, by jak najlepiej zaprezentować portfolio firmy.
Goście Targów LOOK mogli zobaczyć efekty najważniejszej branżowej premiery wiosny, czyli wegańskiej farby bez amoniaku Topchic Zero. Na stoisku, na szkoleniu, na scenie nowość zachwycała zapachem, zapewnieniami i efektami. Topchic Zero trafił do sprzedaży w drugiej połowie maja. Można wprowadzić go do salonu, kontaktując się z Przedstawicielami Handlowymi JBS Beauty (www.jbsbeauty.pl).
Druga nowość, Dualsenses Scalp Specialist, oferuje szereg natychmiastowych i skutecznych rozwiązań pielęgnacyjnych dostosowanych do potrzeb skóry głowy i włosów. Wszystkie produkty są bezpieczne dla włosów koloryzowanych i zawierają specjalnie dobrane składniki, aby zaspokoić konkretne potrzeby skóry głowy.
Stoisko Goldwell zostało wyróżnione nagrodą Acanthus Aureus za to, że marka stworzyła nowoczesną i przyjazną przestrzeń do tego, by spotkać się z fryzjerami i przedstawić im swoje nowości.
Podczas Targów odbył się także zjazd Doradców Goldwell, stylistów fryzur, którzy zawsze jako pierwsi w Polsce spośród rodziny stylistów Goldwell poznają nowości. Z entuzjazmem przyjęli premiery Topchic Zero, Scalp Specialist i KERASILK.
Ogromny zachwyt odwiedzających wzbudziła premiera KERASILK, dawniej luksusowej części Goldwell, a od marca całkowicie wyodrębnionej marki. Produkty KERASILK są wegańskie, nietestowane na zwierzętach, a w składzie zawierają biomimetyczny jedwab. Więcej o Kerasilk można dowiedzieć się, odwiedzając stronę kerasilk.pl oraz oficjalny profil na Instagramie i Facebooku @kerasilkofficial.
Na stoiskach holenderskiej marki Kyone specjalizującej się w ręcznie robionych nożyczkach kolejki ustawiały się przez dwa targowe dni. Informacja o wysokiej jakości tych nożyczek znana jest w salonach w całej Polsce już od kilku lat, ale wciąż dociera do nowych stylistów. OLYMP przywiózł nowość: myjkę LavaSit Splendor Ergoactive, najwyżej pozycjonowaną myjkę w swojej ofercie. Wzbudziła ona zachwyt odwiedzających, którzy podziwiali jej zaawansowane opcje konfiguracji i personalizacji.