z.one concept™ nie przestaje zaskakiwać swoich klientów! Jesienią fryzjerskie serca podbiło szkolenie na Tureckiej Riwierze, zimą wyobraźnię poruszył szkoleniowy wyjazd w nieznane, a na przełomie wiosny i lata hitem okazało się spotkanie nad polskim Bałtykiem z gwiazdą światowego formatu.
Łódzka firma Euro-Fryz s.c., oficjalny polski importer marki z.one concept™, zaprosiła do naszego kraju kolorystkę, stylistkę i awangardową artystkę fryzur Shelley Lane. Pochodzi ona z malutkiej miejscowości w Walii, gdzie mieszka i pracuje w jednym domu, zaś jej salon przypomina… różowy domek dla lalek. Ale Shelley Lane rozpoznawalna jest na całym świecie, ma imponujące portfolio prac regularnie prezentowanych w magazynach fryzjerskich i modowych, i podobnie długą listę zdobytych nagród. Podróżuje po całym globie, inspirując i edukując fryzjerów w Kanadzie, USA, Australii, Włoszech, Portugalii, Danii i Hiszpanii. A tym razem zawitała do Polski.
3 czerwca w luksusowym Hotelu Bryza Resort & Spa w Juracie odbył się premierowy pokaz utrzymanej w różowej tonacji nowej kolekcji Shelley Lane, zatytułowanej DREAMS. Artystka mówiła o niej:
- Kiedy śnimy, przenosimy się do świata, w którym wszystko jest możliwe. Możemy być kimkolwiek chcemy, robić cokolwiek chcemy i osiągnąć cokolwiek chcemy. Nasze marzenia dają nam nadzieję, motywację i odwagę, by realizować nasze pasje i żyć jak najlepiej. Kolor różowy reprezentuje tego samego ducha nadziei i możliwości. Przypomina nam o wielkich marzeniach, optymizmie i wierze w to, że wszystko jest możliwe. Zachęca nas do przyjęcia naszej kobiecości, wyrażania miłości i współczucia oraz realizowania naszych najgłębszych pragnień z wdziękiem i determinacją. Następnym razem, gdy zobaczysz kolor różowy, pamiętaj, że to nie tylko ładny kolor - to symbol nadziei, pasji, odwagi i siły.
O randze wydarzenia, jakim był premierowy pokaz kolekcji świadczy fakt, że przygotowania do niego jak i samą premierę utrwalała telewizja BBC, realizująca film dokumentalny o stylistce. Różowa była także impreza po pokazie, czyli szampańskie pink party.
Następnego dnia styliści spotkali się na szkoleniu. Globalna edukatorka uczyła, inspirowała, dawała indywidualne wskazówki. Było to o tyle łatwe, że udział w szkoleniu brała niewielka, bo czterdziestoosobowa grupa fryzjerów. Także każdy z nich miał sposobność dokładnie podpatrywać Shelley przy pracy czy zadawać jej pytania. Ale to nie był koniec atrakcji, bo niedzielę wieńczyła druga impreza tego weekendu – nastrojowy garden party.
- Stajemy na rzęsach, by wydarzenia, które organizujemy dla naszych klientek i klientów, były jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne i długo, długo rozpamiętywane – mówi Dorota Falborska, współwłaścicielka firmy Euro-Fryz s.c.. – Bardzo się cieszę, że i tym razem się to udało. A słowa uznania, zachwytu ze strony naszych gości, i radość, jaką było w nich widać, są zawsze najlepszą nagrodą dla mnie i całego licznego zespołu zaangażowanego w przygotowanie wydarzenia.
W tej dziedzinie Euro-Fryz s.c. osiągnął zresztą poziom mistrzowski. Wspomniane na początku szkolenie na Riwierze Tureckiej zdobyło bowiem nagrodę w polskiej edycji Hairdressing Prestige Awards 2023 – w kategorii Wydarzenie Roku. I właśnie te niezwykłe wyjazdy i magiczne chwile, są obok doskonałych produktów, korzystnych ofert czy marketingowego wsparcia, mocnym argumentem dla wszystkich fryzjerów, by stać się częścią polskiej rodziny z.one concept™.