Kampania A Blonde Story to okazja do podkreślenia przez Davines różnorodności blondów. W tym celu włoska marka prezentuje nowe odcienie do usług w salonie fryzjerskim, wzmacniające serum dla blondynek i nowe techniki koloryzacji dla stylistów.
Zdecydowaną większość klientek salonów fryzjerskich stanowią blondynki. Nic w tym dziwnego – jasne odcienie w naturalny sposób rozświetlają i zmiękczają rysy twarzy, zapewniając młodszy wygląd. Uwzględniając te potrzeby, Tom Connell, dyrektor artystyczny Davines, stworzył kolekcję A Blonde Story. Jej akcja rozgrywa się w skąpanych w słońcu włoskich ogrodach. To spotkanie różnych osobowości, z innych szerokości geograficznych, celebrujące piękno rozmaitych efektów uzyskiwanych na włosach blond.
W salonach fryzjerskich współpracujących z marką dostępne są usługi rozjaśniania z produktami THE CENTURY OF LIGHT, które działają w doskonałej synergii z 3 nowymi odcieniami VIEW i istniejącymi już odcieniami, dzięki czemu można stworzyć unikalne efekty zaproponowane przez Toma Connella:
Jako dopełnienie usługi w salonie Davines proponuje dodatkowy zabieg wzmacniająco-nabłyszczający z wykorzystaniem nowego serum Heart of Glass Instant Bonding Glow. Produkt zapewnia natychmiastowe wzmocnienie dzięki mieszance Biacidic Bond Complex, dodaje włosom miękkości i dodatkowego połysku za sprawą innowacyjnego aminokoncentratu o właściwościach rozświetlających, a dodatkowo utrzymuje trwałość intensywności koloru, bez obciążenia. Efekty pielęgnacji w salonie można podtrzymać w domu.