Kampania A Blonde Story to okazja do podkreślenia przez Davines różnorodności blondów. W tym celu włoska marka prezentuje nowe odcienie do usług w salonie fryzjerskim, wzmacniające serum dla blondynek i nowe techniki koloryzacji dla stylistów.
ZdecydowanÄ… wiÄ™kszość klientek salonów fryzjerskich stanowiÄ… blondynki. Nic w tym dziwnego – jasne odcienie w naturalny sposób rozÅ›wietlajÄ… i zmiÄ™kczajÄ… rysy twarzy, zapewniajÄ…c mÅ‚odszy wyglÄ…d. UwzglÄ™dniajÄ…c te potrzeby, Tom Connell, dyrektor artystyczny Davines, stworzyÅ‚ kolekcjÄ™ A Blonde Story. Jej akcja rozgrywa siÄ™ w skÄ…panych w sÅ‚oÅ„cu wÅ‚oskich ogrodach. To spotkanie różnych osobowoÅ›ci, z innych szerokoÅ›ci geograficznych, celebrujÄ…ce piÄ™kno rozmaitych efektów uzyskiwanych na wÅ‚osach blond.
W salonach fryzjerskich współpracujących z marką dostępne są usługi rozjaśniania z produktami THE CENTURY OF LIGHT, które działają w doskonałej synergii z 3 nowymi odcieniami VIEW i istniejącymi już odcieniami, dzięki czemu można stworzyć unikalne efekty zaproponowane przez Toma Connella:
Jako dopełnienie usługi w salonie Davines proponuje dodatkowy zabieg wzmacniająco-nabłyszczający z wykorzystaniem nowego serum Heart of Glass Instant Bonding Glow. Produkt zapewnia natychmiastowe wzmocnienie dzięki mieszance Biacidic Bond Complex, dodaje włosom miękkości i dodatkowego połysku za sprawą innowacyjnego aminokoncentratu o właściwościach rozświetlających, a dodatkowo utrzymuje trwałość intensywności koloru, bez obciążenia. Efekty pielęgnacji w salonie można podtrzymać w domu.