Rynek profesjonalnej kosmetyki do włosów stale się poszerza, wkraczając stopniowo w obszar handlu detalicznego. To sprawia, że marki dotychczas spotykane jedynie w salonach fryzjerskich, coraz częściej pojawiają się w domowych kosmetyczkach.
W czasach szybkiej wymiany informacji, społeczeństwo staje się świadome istoty nie samych efektów stosowanych produktów, ale także i sposobu ich produkcji oraz wpływu tego procesu na otoczenie. W 2023 roku game changarem w tym obszarze jest marka Keune Haircosmetics, która nie tylko wprowadziła nową odsłonę swojej kultowej serii SO PURE, ale także i zapewniła stylistom nowe ścieżki rozwoju.
W tym roku holenderska marka Keune Haircosmetics, która jest dostępna dla stylistów w całej Polsce od ponad 30 lat, wprowadziła nową odsłonę dobrze już znanej serii SO PURE.
To przełomowa seria, którą można stosować w codziennej pielęgnacji. Po latach intensywnych badań w dążeniu do stworzenia najwyższej jakości naturalnych kosmetyków oraz bardziej ekologicznych opakowań, powstała zupełnie nowa odsłona naszej roślinnej, wegańskiej serii.Keune So Pure to 4 linie kosmetyków, przygotowane z myślą o potrzebach różnych typów włosów. Oparte na starannie wyselekcjonowanych naturalnych składnikach, wyróżniają się skoncentrowaną formułą: zużywasz mniej, otrzymujesz więcej! Błyskawicznie wnikają we włosy i intensywnie je odżywiają, a rezultaty pielęgnacji są zauważalne jeszcze szybciej niż wcześniej.
Jednak to nie jedyne tegoroczne nowości! Keune Haircosmetics Polska tworzą ludzie, dla których nieustanny rozwój i możliwość zdobywania nowego doświadczenia od ekspertów to najcenniejsze wartości. Właśnie dlatego w tym roku instruktorzy Akademii Keune szkolili się u światowej sławy stylistów, by następnie przekazywać dalej zdobytą wiedzę i umiejętności fryzjerom z całej Polski. A przed nami wciąż druga połowa tego roku…
Wakacje Keune Polska rozpoczęło od organizacji konkursu dla stylistów, w którym do wygrania jest szkolenie u najlepszych instruktorów polskiej Akademii Keune. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi już we wrześniu.
Keune Polska nie zwalnia tempa, stale oferując współpracującym salonom nowe możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności. Przed stylistami szansa na udział w szkoleniu prowadzonym przez Marka van Westerop: globalnego ambasadora Keune Haircosmetics, trzykrotnego zdobywcę tytułu Fryzjera Roku w Holandii, laureata międzynarodowych konkursów, pracującego na co dzień m.in. z Vogue czy ELLE.
Rozwój marki powinien być przede wszystkim odpowiedzialny społecznie i względem otoczenia. I tak też postępuje Keune.
By dołączyć stać się salonem partnerskim Keune, skontaktuj się z marką poprzez formularz na stronie internetowej lub media społecznościowe. keune-polska.pl