Czym kieruje się fryzjer przy wyborze marki do swojego salonu? Każdy ma swoje oczekiwania, preferencje i priorytety. Dzięki temu mamy na rynku dużą różnorodność produktów, usług, rozwiązań i marek fryzjerskich.
Ostatnio serca fryzjerów zaczęła podbijać włoska marka MOOD. Stworzona na bazie kilkudziesięcioletniego doświadczenia, wiedzy i ogromnej pasji do fryzjerstwa.
Czym ujęła profesjonalistów? Fryzjerzy, którzy są właścicielami salonów, doskonale wiedzą, że praca fryzjera to połączenie pracy artysty i biznesmena. Z jednej strony tworzy się piękno, a drugiej trzeba pamiętać o rachunkach, rozliczeniach i obowiązkach, jakie wynikają z prowadzenia biznesu. Do tego jeszcze odpowiedzialność społeczna w kontekście zrównoważonego rozwoju i wpływu, jakie mają produkty i ich opakowania na środowisko.
Ta wielość tematów sprawia, że fryzjerzy poszukują marek odpowiedzialnych. Takich, które proponują rozwiązania we wszystkich aspektach ich pracy. To właśnie oferuje marka MOOD. Co liczy się najbardziej?
MOOD stworzył koloryzację, która z założenia ma być łatwa i oferować fryzjerowi bardzo proste zasady pracy. Tu nie ma zbędnej teatralizacji. Liczy się efekt i przyjemność z pracy. W ręce fryzjera trafia paleta odcieni, która jest narzędziem do kreowania nieskończonej liczby kolorów. Jednocześnie zapewnia do 100% pokrycia siwych włosów, wysoką pigmentację, która nadaje głębokie kolory oraz połysk, który jest „kropką nad i” pięknego efektu koloryzacji.
Wszystkie produkty MOOD spełniają swoją obietnicę. Oznacza to, że zawsze jesteśmy w stanie osiągnąć efekt, jaki zakładamy. Przy prawidłowym stosowaniu produktu, nie ma niespodzianek. Produkty rozjaśniające, koloryzacja trwała, demi-permanentna i semi-permanentna tworzą pełne narzędzie do wykorzystania we wszystkich technikach koloryzacji. Za ich pomocą stworzysz klasyczne blondy i kreatywne koloryzacje oparte na kontrastowych pigmentach bezpośrednich. Czy są tu jakieś ograniczenia? Tylko wyobraźnia fryzjera.
Rzeczywistość w salonie to nie tylko praca przy fotelu, ale również nieustanna kontrola kosztów, rachunków i pilnowanie, aby na koniec miesiąca zgadzał się wynik finansowy. MOOD oferuje swoje produkty nie tylko w przystępnych cenach, ale również w dużych formatach. Co to daje? W dużym skrócie obniża koszty. Tubka koloryzacji o pojemności 100ml to podwójna porcja produktu w porównaniu z innymi dostępnymi na rynku produktami. Do tego jej cena jest bardzo przystępna. To sprawia, że fryzjerzy sięgają po produkt, chcąc poznać jego działanie.
Produkty odsprzedażowe to formuły pielęgnacyjne, oferujące wspaniałe efekty na włosach. Zamknięte w większych niż standardowo opakowaniach np. pojemność szamponu 400ml – stanowią dodatkowy argument zakupowy dla klientek. Przy tym formuły profesjonalne oferują bardzo wysoką wydajność produktów. Dlatego zaskoczeniem dla klientki może być nie tylko wspaniała jakość jej włosów, ale również długi czas na jaki wystarcza jeden produkt.
Zrównoważony rozwój to już nie trend, a ogromna odpowiedzialność zarówno producentów, usługodawców jak i konsumentów. MOOD realizuje swoje zobowiązania dotyczące poszanowania zwierząt i środowiska naturalnego, wytwarzając swoje produkty wyłącznie przy wykorzystaniu 100% energii słonecznej.
Wszystkie produkty MOOD są wegańskie. Butelki i etykiety MOOD pochodzą z recyclingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Jednym z ciekawszych składników jest PhytoCycle™ Orange. Ta naturalna substancja aktywna, która pozyskiwana jest z odpadów z miąższu pomarańczy i „mniej niż doskonałych” pomarańczy. Jej zadaniem jest zapewnienie nawilżenia i ochrona włosa. Zastępuje proteiny pochodzenia zwierzęcego, gwarantując w 100% wegańską formułę. Takie wykorzystanie odpadów spożywczych jest dużym krokiem w kierunku czystszego środowiska.
Wysoka jakość, piękne efekty na włosach, szerokie portfolio produktów, łatwość pracy, proste zasady koloryzacji przypieczętowane przystępną ceną, wegańską formułą i podejściem ECO do produkcji i użytkowania produktów. Taki właśnie jest MOOD. To docenia w nim coraz szersze grono fryzjerów.