W październiku GdaÅ„sk staÅ‚ siÄ™ centrum wyjÄ…tkowego wydarzenia, które zgromadziÅ‚o pasjonatów i stylistów marki KERASILK z caÅ‚ej Polski. Atmosfera byÅ‚a niesamowita – w programie znalazÅ‚y siÄ™ prezentacje, pokazy, szkolenia, podsumowania i plany na kolejne miesiÄ…ce.
Wśród uczestników znaleźli się właściciele salonów KERASILK, a także osoby z branży zainteresowane marką.
W niedzielÄ™ 22 października po rejestracji uczestnicy przenieÅ›li siÄ™ do klubu Sassy, gdzie miaÅ‚a miejsce część inspiracyjna wydarzenia. Program tego dnia obejmowaÅ‚ prezentacjÄ™ nowego produktu, którego premiera już w nowym roku. Damian Spyrka, gość z Kao Germany, przedstawiÅ‚ globalnÄ… wizjÄ™ marki, a brand managerka KERASILK w Polsce MaÅ‚gorzata Burdzy przybliżyÅ‚a wsparcie i plany na poziomie lokalnym. Trenerzy marki przygotowali fascynujÄ…cy pokaz fryzjerski, a grupa Visionaries Artistic Team wystÄ…piÅ‚a premierowo ze swojÄ… najnowszÄ… kolekcjÄ… – Sensual. Sexy. Rock.
W strefie Brand Experience można było bliżej poznać produkty, zobaczyć ich efekty na włosach oraz porozmawiać z trenerami KERASILK. Wieczór zakończył się kolacją i niezapomnianą imprezą taneczną.
Poniedziałek, 23 października, rozpoczął się serią fascynujących szkoleń. Na początek, trenerzy KERASILK poprowadzili uczestników przez konsultacje problemów skóry głowy i dobieranie indywidualnych rozwiązań pielęgnacyjnych. Kolejne szkolenie dotyczyło podstaw merchandisingu - ta część pomogła w lepszym zrozumieniu jak efektywnie prezentować produkty i usługi w salonach fryzjerskich. Ostatnie szkolenie koncentrowało się na wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych w celu zwiększenia widoczności salonu i pozyskania nowych klientów.
Oficjalny dystrybutor KERASILK w Polsce: JBS Beauty sp. z o.o. sp.k. | www.jbsbeauty.pl