Razem tworzymy rzeczy wielkie! Piękne i potrzebne – nie ma wątpliwości Euro-Fryz s.c., oficjalny importer marki z.one concept™. Akcja BRA DAY Polska, w którą zaangażowana jest łódzka firma i współpracujący z nią fryzjerzy z całej Polski, także w tym roku przyniosła mnóstwo wzruszeń, radości, wiedzy i konkretnych działań.
Tytułem wyjaśnienia - BRA Day, Breast Reconstruction Awareness Day, zwany w Polsce Dniem Informacji o Rekonstrukcjach Piersi, jest inicjatywą ogólnoświatową, mającą na celu profilaktykę zdrowotną, edukację w zakresie nowotworów piersi i, co bardzo istotne, promowanie zabiegów rekonstrukcji piersi po mastektomii. Do naszego kraju inicjatywę tę wprowadził Szpital im. Mikołaja Kopernika w Łodzi.
Cóż mogą dać od siebie fryzjerzy, jeżeli przede wszystkim nie swoją pracę? Styliści marki z.one concept™ przygotowywali włosy modelek – kobiet mających za sobą zwycięską walkę z rakiem piersi – do dwóch sesji zdjęciowych, a także na spektakularną galę BRA Day w Teatrze Wielkim w Łodzi.
Efekty obu sesji, wyprodukowanych przez Euro-Fryz s.c., zdobią już korytarze onkologii w Szpitalu im. Kopernika. Rolą tych zdjęć jest ukazanie pacjentkom, że rak kobiecego piękna nie zabiera, i że po chorobie życie dalej jest piękne. Nieprzypadkowo też tematem jednej z sesji były odwaga, siła i nadzieja. Odwaga, by się badać i leczyć, siła – by przetrwać trudne momenty, i nadzieja łącząca czas choroby z życiem po jej pokonaniu. - Odwagę, siłę i nadzieję kobiety mają w sobie, a wydobyć je z wnętrza pomoże wspaniała, siostrzana solidarność – mówi współwłaścicielka firmy Euro-Fryz s.c., Dorota Falborska.
Warto dodać, że pracujący przy sesji styliści działali pod kierownictwem przybyłej specjalnie w tym celu do Polski gwiazdy światowego fryzjerstwa, Shelley Lane.
Fryzjerska odsłona akcji BRA Day Polska przybrała też postać trzech niezwykłych produktów w limitowanej, różowej stylistyce. Były to podtrzymujące intensywność koloru kosmetycznego szampon oraz odżywka milk_shake® COLOUR CARE, a także topowa pianka WHIPPED CREAM.
Ich sprzedaż, w którą włączyli się fryzjerzy z całej Polski, wsparła produkcję sesji zdjęciowych, ale – co równie ważne – była też doskonałym pretekstem do tego, by styliści mogli przypomnieć swoim klientkom o potrzebie regularnych badań piersi.
Współpraca Euro-Fryz s.c. i łódzkiego Szpitala im. Kopernika ma już wieloletnią tradycje, a w jej ramach udało się m.in. wyremontować pomieszczenie ONKO KLUBU – miejsca, w którym pacjentki, lekarze, psycholodzy, przeprowadzają trudne, lecz potrzebne rozmowy. Dzięki wsparciu marki z.one concept™ pokój ten zyskał nowe, przyjazne, optymistyczne oblicze.
Życie jest piękne, podobnie jak każda kobieta. Każda z nas jest ważna i każda powinna zadbać o siebie – podsumowuje Dorota Falborska. – Pamiętajmy więc o profilaktyce i nie bójmy się leczenia!