Moroccanoil jako lider w kreowaniu fryzur podczas pokazów największych domów mody tym razem współpracował z marką Triumph.
24 lipca w Domu Handlowym Mysia 3 w Warszawie Triumph zaprezentował kolekcję jesień/zima 2014. Fryzury do niej stworzyli styliści Moroccanoil: Rafał Krajewski i Sylwia Puciato. Na spotkaniu prasowym kolekcję obejrzało blisko 150 osób (dziennikarze modowi i urodowi, lifestylowi, styliści, blogerzy, szafiarki oraz celebrytki).
Pokaz miał rockowy charakter – i to na wszystkich płaszczyznach: z głośników wybrzmiewały ostre, gitarowe riffy, biodra modelek przepasane były koszulami w kratę, a w makijażu dominowała czerń. W rockową stylistykę wpisały się także fryzury, które zaproponował Moroccanoil. – We wstępnym projekcie nawiązaliśmy do szalonych lat 80. Jednak po bliższej prezentacji bielizny i dodatków do niej (kapelusze, ramoneski) zmieniliśmy trochę koncepcję, wygładzając formę oraz nadając fryzurze objętość i teksturę w górnej części głowy. W ten sposób osiągnęliśmy frywolny efekt à la Mohikanin. Aby go stworzyć, niezbędne były: Moroccanoil Pianka Zwiększająca Objętość (Volumizing Mousse) oraz Moroccanoil Mocny Spray Do Włosów Z Efektem Nabłyszczenia (Luminous Hairspray Strong). Tył fryzury stanowiły lekko wygładzone, rozpuszczone włosy. Dla nadania im zdrowego blasku użyliśmy dozę Kuracji Moroccanoil (Moroccanoil Treatment) oraz kilka pompek Moroccanoil Nabłyszczacza (Glimmer Shine) – mówi Rafał Krajewski z Moroccanoil.
Fot. Adam Jankowski ajproduction
Produkty MOROCCANOIL® są dostępne wyłącznie w wysokiej jakości salonach fryzjerskich.
W Polsce oficjalnym dystrybutorem tej marki jest JBS OPTIMA sp. z o.o. sp. k. z Gdańska.