Poznań na jeden weekend stał się centrum branży beauty! W dniach 2-3 marca 2024 Targi fryzjersko-kosmetyczne LOOK i beautyVISION przyciągnęły profesjonalistów i pasjonatów urody.
Podczas wydarzenia zaprezentowano najnowsze trendy, triki ekspertów oraz zapewniono dawkę nowych doświadczeń i bezcennej wiedzy.
Gwiazdy fryzjerstwa, najnowsze trendy, pokazy, szkolenia oraz topowe marki. Targi przyciągnęły wielu fanów fryzjerstwa i kosmetyki. Na scenie w Alei Lipowej profesjonalni wizażyści oraz znani influencerzy zachwycali licznie zgromadzoną publiczność demonstrując perfekcyjne techniki i trendy w makijażu. Zaprezentowali się m.in.: Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako "Maxineczka", Jakub Walewski, Kamil Lichota, Victoria Bączkiewicz na zaproszenie Beauty Drugs, czy Monika Leśna, wizażystka marki Inglot. Zaprezentowany został również film „Złote Pokolenie”, który ukazuje niezwykłą podróż Polskiej Kadry podczas Mistrzostw Świata we fryzjerstwie w Paryżu.
Drugiego dnia pokazów, scena ożywiła się prezentacjami mistrzów fryzjerstwa, „Roztańczoną elegancję i rewolucję w stylu fryzur z lat 20” zaprezentowali Błażej i Wiktoria Adamus, Włodzimierz Białkowski na zaproszenie Toto Hair Company. Styliści marki, Paul Mitchell w składzie Vivienne Colovic, Aska Kajtazovic, Maria Muller oraz Matej Princic pokazali „AMERICAN DREAM SHOW”, a edukatorzy marki Nõberu of Sweden - Piotr Staszewski i Iman Khalaf. odkryli tajemnice „UNISEX FASHION”. Francuska marka Les Sectrets de Loly zachwyciła pokazami stylizacji włosów kręconych podczas pokazu „I'LL SHOW YOU CURLS” , a Miłosz Izdebski odkrył „Co się nosi w 2024r.”, „Fryzjerstwo - komercja a sztuka” to temat pokazu Tomasza Draba i Gniewomira Kuczyńskiego. Były to prawdziwe spektakle, gdzie doskonałe umiejętności fryzjerskie przenikały się z elementami sztuki. Publiczność doświadczała niezapomnianych wrażeń artystycznych, uczestnicząc w widowiskowym show, które na długo pozostaną w ich pamięci.
Scena Barberska przez dwa dni nieprzerwanie gościła tłumy zafascynowanych pokazami widzów. Swoje umiejętności zaprezentowali zaproszeni goście, w tym takie sławy z Wielkiej Brytanii jak Sid Sottung czyn Luigi Caterino.
Wieczorem odbyła się gala rozdania nagród w konkursie ,,Złoty Medal Grupy MTP”. Wyróżniono wyjątkowe produkty oraz ich twórców. W tym roku laureatami tej prestiżowej nagrody są:
• Linia kosmetyków Awapuhi Wild Ginger, Paul Mitchell Polska,
• Książka „Następny Proszę!” , której autorem jest barber Adam Szulc,
• Seria do zabiegów liftingujących FILLER&LIFTING marki Farmona Professional.
Książka „Następny Proszę!” zdobyła także ,,Złoty Medal - Wybór Konsumentów”, co świadczy o jej uznaniu wśród klientów.
Podczas gali również wręczono prestiżową statuetkę ACANTHUS AUREUS, którą odebrali przedstawiciele firm: Paul Mitchell i Tovares ze strefy LOOK oraz ze strefy beautyVISION - BTL Polska i ITP S. A.
Wyróżnienie to honoruje ich doskonałe zrozumienie roli nowoczesnego expo-marketingu w budowaniu bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy, wystawiającej swoją ofertę na poszczególnych targach.
Wystawcy mieli także okazję do integracji z targowymi gośćmi w klimatycznym otoczeniu Alei Lipowej podczas Wieczoru Branżowego. Zaproszonym gościem specjalnym był zespół Piotra Karpieni, laureata programu "Mam Talent", zapewniając doskonałą rozrywkę, prezentując muzyczne standardy i najnowsze przeboje.
W sobotę, nie zabrakło emocji przy wyczekiwanym przez wielu Konkursie Sztuki Fryzjerskiej KREATOR, gdzie uczestnicy walczyli o Nagrodę Prezesa MTP w wysokości 5000 zł. Największą liczbę punktów we wszystkich kategoriach otrzymała Joanna Jasińska, która wygrała konkurencję ART & HAIR.
Niedzielny dzień toczył się pod znakiem Otwartych Mistrzostw Polski MASTER OF BEAUTY we Fryzjerstwie, Barberingu i Przedłużaniu Włosów.
W dziedzinie kosmetyki odbyły się Mistrzostwa Polski w Makijażu Profesjonalnym. Natomiast od piątku przez 3 dni trwały Mistrzostwa Nails Olympic International czyli największy, profesjonalny konkurs stylizacji paznokci w Europie.
LOOK i beautyVISION to nie tylko miejsce prezentacji najnowszych trendów, ale także platforma dla licznych szkoleń. W Alei Lipowej, scena stała się areną dla inspirującego Look&Learn, prowadzonego przez markę Paul Mitchell oraz odbyło się zamknięte szkolenie dla fryzjerów zorganizowane przez Akademię Fryzjerstwa Miłosza Izdebskiego. Ponownie odbyła się konferencja dla nauczycieli fryzjerstwa. Pedagodzy dowiedzieli się o aktualnych wytycznych zawodu fryzjera i zapoznali się z nowymi wymaganiami edukacyjnymi.
W ramach Targów odbył się także XV Kongres Podologiczny, który zgromadził ekspertów, lekarzy, specjalistów od pielęgnacji stóp oraz wszystkich zainteresowanych rozwojem tej ważnej dziedziny kosmetologii. Była to doskonała okazja do wymiany poglądów, nawiązania kontaktów zawodowych oraz zdobycia nowej wiedzy.
Strefa Speaker’s Corner w pawilonie 7 gościła wielu ekspertów, którzy dzielili się wiedzą na temat najnowszych, innowacyjnych zabiegów kosmetycznych oraz zarządzania mediami społecznościowymi w salonach fryzjerskich i kosmetycznych. Wystawcy zaplanowali liczne dodatkowe szkolenia i pokazy, umożliwiając targowym gościom lepsze poznanie nowości produktowych i usługowych.
Zainteresowanie przyciągnęła Europejska Wystawa Sprzętu Do Golenia przedstawiającą eksponaty niemal z całego świata, sprzętów, kosmetyków jakich używano na przestrzeni stuleci. Na Zwiedzających, czekała wyjątkowa ścianka do zdjęć o romantycznym motywie kwiatowym, utrzymana w delikatnych odcieniach różu z targowego motywu graficznego.
Organizatorzy już teraz serdecznie zapraszają na kolejną edycję Targów, która odbędzie się 5-6 kwietnia 2025 roku. Zapowiadają jeszcze więcej inspiracji, nowości i ekscytujących przeżyć. To idealny moment, aby zarezerwować datę i być gotowym na kolejną dawkę inspiracji w sercu Wielkopolski!
Do zobaczenia za rok!
Więcej na:
beautyvision.mtp.pl
Look.mtp.pl
https://www.facebook.com/LOOKbeautyVISION/
https://www.instagram.com/lookbeautyvision/