Samo zadowolenie klienta z wykonanej usługi nie przekłada się bezpośrednio na jego lojalność. Bez dodatkowych zachęt i dobrze przemyślanej strategii budowania stałej relacji z klientem pieniądze wydane na jego pozyskanie mogą być jedynie stratą.
Zapełnienie grafiku salonu nowymi wizytami to jedynie niewielka część sukcesu. O pełnym powodzeniu biznesowym można mówić, kiedy z tych wizyt „rodzą się” lojalni klienci. A to już sztuka niełatwa i wymagająca, tym bardziej że – jak pokazuje doświadczenie – rozwiązania, które działały jeszcze wczoraj, niekoniecznie sprawdzą się dziś. Dlatego też kluczowe jest zrozumienie, celów i motywacji klienta i stworzenie przemyślanej strategii.
Dlaczego klienci nie wracają?
Co zrobić, by klient od razu zapisał się na kolejną wizytę?
Jak przyciągnąć klienta ponownie do salonu?
Na te i inne pytania można znaleźć odpowiedź w nowej lekcji Akademii Versum.
Materiał opracowany przez Martę Fiłoń, trenera z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania pracownikami w salonach urody i spa.
Zobacz lekcję: http://www.akademiaversum.pl/jak-zwiekszyc-lojalnosc-klientow
www.akademiaversum.pl