Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Jak zachęcić klientów do powrotu i zwiększyć ich lojalność

data publikacji  2014-08-07  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Samo zadowolenie klienta z wykonanej usługi nie przekłada się bezpośrednio na jego lojalność. Bez dodatkowych zachęt i dobrze przemyślanej strategii budowania stałej relacji z klientem pieniądze wydane na jego pozyskanie mogą być jedynie stratą.

Zapełnienie grafiku salonu nowymi wizytami to jedynie niewielka część sukcesu. O pełnym powodzeniu biznesowym można mówić, kiedy z tych wizyt „rodzą się” lojalni klienci. A to już sztuka niełatwa i wymagająca, tym bardziej że – jak pokazuje doświadczenie – rozwiązania, które działały jeszcze wczoraj, niekoniecznie sprawdzą się dziś. Dlatego też kluczowe jest zrozumienie, celów i motywacji klienta i stworzenie przemyślanej strategii.

Dlaczego klienci nie wracają?
Co zrobić, by klient od razu zapisał się na kolejną wizytę?
Jak przyciągnąć klienta ponownie do salonu?

Na te i inne pytania można znaleźć odpowiedź w nowej lekcji Akademii Versum.
Materiał opracowany przez Martę Fiłoń, trenera z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania pracownikami w salonach urody i spa.


Zobacz lekcję: http://www.akademiaversum.pl/jak-zwiekszyc-lojalnosc-klientow
www.akademiaversum.pl

 


 


Komentarze

Kaaral manniskan
ab Goldwell
RoKoKo
Montibello
b AdrionTrade
ab Moroccanoil

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur