Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

SALON INTERNATIONAL 2024. Spektakularny Pokaz Innowacji, Kreatywności i Profesjonalnej Doskonałości

data publikacji  2024-12-20  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Salon International 2024 przyciągnął do hali ExCel w Londynie tysiące odwiedzających i setki marek celebrujących największe osiągnięcia innowacji, kreatywności i edukacji w światowym fryzjerstwie.

Impreza odbyła się w dniach 12-14 października. Adresując ofertę do różnych grup zainteresowań Salon zaoferował odwiedzającym wiele wydarzeń, począwszy od terapii kierowanych dla klientów detalicznych przez setki topowych marek po zapierające dech pokazy sceniczne w wykonaniu największych nazwisk fryzjerstwa. Uczestnikom zaoferowano także liczne możliwości edukacyjne, rozwoju biznesu i sieci biznesowych. Dumnie sponsorowana przez Schwarzkopf Professional Galeria HJ’s British Hairdressing Awards inspirowała gości na każdym kroku.

Tegoroczne wydarzenie przedstawiło liderów marek z zakresu koloryzacji, rozwiązań oprogramowania, partnerów w edukacji, producentów sprzętu, możliwości dystrybucji. Uczestnicy mieli możliwość zaangażować się w proces wprowadzania nowości, skorzystać z ekskluzywnych ofert czy być częścią warsztatów pokazowych.

WARSZTATY

Dla poszukujących edukacji obsada ekip szkoleniowych gwarantowała najwyższy poziom w wykonaniu gigantów takich jak: Mahogany, Sassoon Academy, SACO, Rusch i TONI&GUY. Najnowsze techniki strzyżeń, koloryzacji i stylizacji inspirowały uczestników nowymi pomysłami tak w zakresie twórczym, artystycznym jak i biznesowym.

Patrick Cameron był gospodarzem indywidualnych warsztatów praktycznych, oferujących spersonalizowane i praktyczne konsultacje, które dały fryzjerom możliwość przedyskutowania swoich pomysłów, podzielenia się zawodowymi aspiracjami i nauczenia technik podnoszących ich umiejętności i zwiększających dochodowość.

POKAZY

Główną atrakcją tegorocznego Salon International były pokazy sceniczne, gdzie goście mogli podziwiać gwiazdorską obsadę artystyczną. Nowością w roku 2024 były HJ In Conversation, wywiady sceniczne prowadzone przez dyr. wykonawczą Jayne Lewis-Orr i wydawcę Charlotte Grant-West. Goście mogli dzięki nim poznać szczegóły dotyczące kariery i kreatywnych inspiracji kilku wielkich nazwisk fryzjerstwa: Nicky Clarke, Cos Sakkas, Sally Brooks, Adam Reed i Jordanna Cobella.

Scena Color Stage prowadzona przez Roberta Eaton’a umożliwiła prześledzenie całego procesu ekskluzywnej koloryzacji. Pokaz HJ Stage prowadzony przez Bruno Glamattei to wielu utalentowanych fryzjerów, przedstawiających mnogość technik od strzyżeń i stylingu aż do dekorowania włosów i pracy z peruką. Scena Modern Barber to wizualna uczta podkreślająca najnowsze trendy barberskie, techniki i szkolenia; prowadzący Danny Robinson i Oliver Hil. Scena JH Academy, prowadzona przez Fergal Doyle, zaprezentowała najnowsze pionierskie talenty by śledzić modne, premierowe techniki.

BUSINESS LIVE

Sponsorowaną przez NHBF Scenę Business Live, must-attend tego wieczoru, poprowadził Chris Moody. Sesje pełne praktycznych porad i spostrzeżeń, panele ekspertów dyskutujących na temat kluczowych kwestii jak np. praktyki, procesy rekrutacji, social media, inkluzja i rozwój modelu freelancerskiego. Uczestnicy otrzymali również bezcenną wiedzę dotyczącą sprzedaży detalicznej, wzmocnienia firmy i strategii zarządzania i motywacji swoich zespołów.

MARKI

Jak co roku sercem pokazów były marki, które postanowiły wspólnie przedstawić najnowsze informacje nt. swoich innowacyjnych produktów. Począwszy od rewolucyjnych produktów do stylizacji najnowszej technologii do tych do codziennego użycia – Salon zaoferował fryzjerom możliwość zakupu i sprawdzenia nowinek rynku. Marki obecne w tym roku to Schwarzkopf Professional, Amika, Wahl, GLOWWA, Denman, American Crew, BaByliss PRO, Olivia Garden, Dyson Professional i Treatwell, główny sponsor wydarzenia.

KONKURSY

W ramach Salonu odbyło się kilka konkursów, w tym konkurs SNAP!, który umożliwił fryzjerom z całego świata, o różnych poziomach umiejętności, wyrazić swój talent używając fotografii. Zasady były proste: zdjęcie musiało być zrobione za pomocą telefonu, na jasnym tle, bez użycia filtrów i edytorów. Zwycięzcami w tegorocznych kategoriach zostali:

• Barbering: Matty Kershaw, Danny & Co
• Bridal: Charlotte Heatley, The Hideaway
• Colour (sponsor Moroccanoil): Lucian Busuioc, Artist Salon & Academy
• Commercial (sponsor COLOR.ME KEVIN MURPHY): Stephanie Maher, The Sober Colourist
• Creative (sponsor Olivia Garden): Gemma Miles, Hair by Philip
• Texture: Chris Grimley, Fusion Hair Co

Marka Great Lengths sponsorująca HJ’s Extensions organizowała konkurs profesjonalistów przedłużania włosów, gdzie mogli zaprezentować techniczne umiejętności i pomysły artystyczne. Kulminacja konkursu odbyła się na scenie HJ Stage, zwycięzcy:

• Commercial: Poppy Saunders
• Creative: Natalya Knewstubb.

 


 


Komentarze

ab Goldwell
ab Moroccanoil
RoKoKo
Adrion 2
Montibello
Kaaral manniskan

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur