Pozyskiwanie nowych klientów to wyjątkowo trudne zadanie, szczególnie na dzisiejszym, mocno konkurencyjnym rynku. Dlatego, tym bardziej nie można sobie pozwolić na ich utratę.
Budowanie lojalności klientów to niezwykle istotne zadanie, przed którym stają pracownicy i menadżerowie salonów.
Chcesz zachęcić klientów regularnych odwiedzin w salonie? Postaw na profesjonalną obsługę klienta. Przeanalizuj sytuację w salonie i wybierz obszary, które trzeba udoskonalić.
Zapoznaj się z kolejną lekcją Akademii Versum i dowiedz się więcej o powodach utraty klientów, sposobach na mierzenie ich satysfakcji i doskonalenia jakości obsługi.
Nowa lekcja dostępna pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/jakosc-obslugi-salonie
Koniecznie zapisz się do newslettra, żeby na bieżąco otrzymywać informacje o nowych lekcjach. Więcej informacji na: www.akademiaversum.pl