Aby odnieść sukces w branży hair&beauty, oprócz fachowej wiedzy i techniki trzeba wykazać się również znajomością zasad komunikacji interpersonalnej.
Nie da się zbudować zaufania ani dobrych, długotrwałych relacji z klientami bez daru nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, porozumiewania się i budowania relacji czy umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Dobra wiadomość jest taka, że biegłość w tej dziedzinie można w sobie wykształcić.
Więcej wiedzy na temat tego:
• Czym jest skuteczna komunikacja?
• Jakie znaczenie ma komunikacja niewerbalna?
• Jak odkrywać potrzeby klientów?
• Czym jest aktywne słuchanie?
• Jakie są techniki aktywnego słuchania?
• Jak formułować pytania?
Lekcja Akademii Versum dostępna pod adresem:
www.akademiaversum.pl
Warto zapisać się do newslettera Akademii Versum, żeby na bieżąco otrzymywać informację o kolejnych interesujących materiałach.