Promocja to świetne narzędzie do przyciągania uwagi klientów. Ale, żeby przyniosła oczekiwane rezultaty, nie może być spontaniczną decyzją, a przemyślanym działaniem zgodnym z obraną wcześniej strategią.
Trzeba pamiętać, że przygotowanie takiej akcji wiąże z kosztami, które trzeba przeznaczyć na opracowanie materiałów reklamowych, na zabiegi i kosmetyki rozdawane gratis lub na zniżkę. Zysk generowany jest dopiero przy kolejnej wizycie klienta, którego przyciągnęła kampania.
Chcesz, żeby Twoje akcje promocyjne przynosiły oczekiwane rezultaty?
Dowiedz się jak zaplanować i przeprowadzić takie działania.
Zajrzyj do kolejnej lekcji Akademii Versum i zobacz, co radzi Marta Fiłoń, ekspert od promocji i sprzedaży w salonach urody.
Lekcja dostępna: www.akademiaversum.pl
Zapisz się do newslettera Akademii Versum, żeby na bieżąco otrzymywać informację o kolejnych materiałach szkoleniowych.