Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Salon International 2014 - niedziela

data publikacji  2014-12-28  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Publiczność z całego świata biorąca udział we wspaniałym trzydniowym wydarzeniu miała okazję zobaczyć eklektyczną mieszankę produktów i ekskluzywnych premier, a wystawcy z całego świata już zapisują się na Salon International 2015.

Podczas gdy Salon International 2014 zbliża się do końca, branża wspomina kolejny niesamowity rok dla największych targów fryzjerskich w Zjednoczonym Królestwie.

Targi, przyciągające czołowych przedstawicieli branży z obszarów biznesu i kreatywności, oferowały każdemu unikatowe wyżyny inspiracji. Inspirujące pokazy edukacyjne w Salon Live na żywo i podczas seminariów Salon Seminars oraz bardzo popularna galeria brytyjskich nagród fryzjerskich HJ sponsorowana przez Schwarzkopf Professional były kluczowymi wydarzeniami targów. Przeróżne konkursy, w tym Fryzjer Męski Roku HJ sponsorowany przez Andis, Studencki Kreatywny Zespół Roku sponsorowany przez Salon Supplies i Salon Services oraz nowy konkurs Stylista Afro Roku odniosły ogromny sukces, a nagroda Młody Fryzjer Roku zorganizowana przez the Clothes Show Live we współpracy z HJ również okazała się hitem wśród odwiedzających.

Źródło: Hairdressers Journal


SALON LIVE

Dzięki zapierającym dech w piersiach dziełom Sassoon Academy, Patricka Camerona, Toni & Guy i Tigi Inspirational Youth zaprezentowanym na scenie podczas pokazów na żywo Salon Live, targi Salon International 2014 były wydarzeniem, którego nie można było przegapić. Wiodące talenty z każdej z tych kultowych marek zaprezentowały swoje wizje przyszłości podczas 75-minutowych pokazów łączących ich kreatywne pomysły z edukacją.

Międzynarodowy zespół kreatywny Sassoon Academy zachwycił tłumy kreacjami, które czerpały inspiracje z ich korzeni z lat 60-tych i z każdej dekady, aż do dnia dzisiejszego. W hołdzie dla ich założyciela, Vidala Sassoona, fryzury były inspirowane jego słynną fryzurą „5 point cut” i charakterystyczną grzywką Peggy Moffitt. Podczas pokazu przedstawiono również kolekcję „Nu Pop” Sassoon, zawierającą mocne, strukturyzowane grzywki, figlarne kształty typu bob z lekkim asymetriami w strukturze wewnętrznej, niepołączone długości i mocno podcięte włosy. Fryzury złagodzono również w bardziej praktycznej kolekcji „Salon Colletcion”, a międzynarodowy dyrektor kreatywny Mark Hayes podkreślił wagę umiejętności korzystania z kształtów i pomysłów do tworzenia fryzur bardziej „przyjaznych” dla salonów. – Vidal Sassoon mawiał, że bez techniki nie można osiągnąć mistrzostwa formy, ale chodzi także o projektowanie i przydatność – powiedział Mark.

Ponownie biorący udział Patrick Cameron zadziwił publiczność w swój charakterystycznie ekstrawagancki sposób debiutem kolekcji „The Pink Collection”. Zatytułowana w ten sposób, by zwrócić uwagę na temat raka piersi, Różowa Kolekcja opiera się na budulcu, jakim są długie włosy. Z naciskiem na niedokończone, bardziej młodzieńcze wykończenia fryzur, stylizacje są luźne i romantyczne, by przemówiły do młodszych odbiorców; takich odbiorców, którzy regularnie wydają pieniądze na wizyty u fryzjera. Pokazując, jak łatwo jest stylizować długie włosy, gdy jest się odpowiednio przygotowanym i ma się w zanadrzu odpowiednie techniki, Patrick zakończył pokaz na wysokim poziomie z zasłoniętymi oczami – fryzura modelki z kucykiem została przekształcona na scenie, gdzie Patrick stworzył upiętą fryzurę z dużą objętością, zakrętasami i lokami – wszystko mając na sobie maskę zasłaniającą mu oczy.

Podczas ubiegłorocznego Salon International, marka TONI & GUY obchodziła 50 lat w branży; ten rok poświęcony był spojrzeniu w przyszłość – grupa salonów zaprezentowała swoją nową kolekcję „Lexicon”, jak również kluczowe stylizacje z kolekcji „Future Foundation”. Lexicon opowiada o kolorach podstawowych, z odcieniami niebieskiego, żółtego i czerwonego mocno obecnymi na scenie Salon Live. W kolekcji, podobne tony umieszczone są obok siebie i pięknie połączone z bardziej dramatycznymi zmianami odcieni umieszczonymi pod spodem dla eksplozji koloru. Metody fryzjerstwa męskiego zostały zaprezentowane w LDN – zainspirowanej wojskiem kreacji, w której bardzo krótkie włosy z tyłu przechodzą płynnie w dłuższy, ale nadal przylegający do głowy kształt na górze.

Zespół TIGI Inspirational Youth 2014 zadebiutował na scenie w Salon International, która służyła jako miejsce wielkiego finału pokazów Salon Live. Dziesięciu utalentowanych protegowanych Tigi nie tylko stylizowało swoje gotowe fryzury na scenie, ale również wcześniej strzygło i farbowało włosy modelek, więc ze znawstwem opowiadali o technikach, które wybrali, takich jak przedłużone odrosty w kolorze przydymionego różu i ułożone warstwowo odcienie miedzi.

Do zespołu w ich podróży i na scenie dołączyli globalna dyrektor kreatywna Tigi Christel Lundqvist, europejski dyrektor kreatywny Akos Bodi i globalny dyrektor kreatywny Nick Irwin, a także założyciel i międzynarodowy dyrektor artystyczny Tigi Anthony Mascolo. – Wierzymy w stworzenie młodym ludziom takim jak ci możliwość reprezentowania nas na Salon International – powiedział Anthony. – Wierzymy w to, bo to są fryzjerzy przyszłości. Ich podróż nie kończy się tu dzisiaj, to tylko początek ich fryzjerskich kariery.

SALON SEMINARS
Stanowiące platformę edukacyjną seminaria Salon Seminars dały publiczności szansę na zobaczenie mistrzów z bliska przy pracy. Podczas targów Salon International 2014 Mahogany, Saco i dyrektor ds. klinicznych Philipa Kingsleya, Glenn Lyons, dzielili się swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem z zafascynowaną publicznością.

Dyrektorzy kreatywni Colin Greaney, Antony Licata oraz Neil Atkinson przedstawili kolekcję Mahogany „Savilians”, która łączy idee szycia na miarę rodem z londyńskiej Savile Row, ulicy słynącej z krawców szyjących na zamówienie, z niecodziennym wykończeniem. Modelki zostały przekształcone na żywo na scenie za pomocą znaków firmowych zespołu – krótkich kształtów, strukturalnych linii i dopasowanych kolorów, które zostały „zszyte” razem, dając wrażenie płynności. Czerpiąc inspirację z przełomowej wystawy Making Colour w londyńskie National Gallery, która prezentuje, jak artyści na przestrzeni wieków tworzyli pigmenty, kierownik działu koloru w Mahogany, Tai Walker, opowiedział publiczności o kluczowych odcieniach miedzi, maliny, błękitu kobaltowego, antycznego różu i waniliowego blond.

Podczas seminariów Saco, zespół kreatywny zaprezentował nową kolekcję „Decoys”, która obejmuje „Decoded”, kolekcję silnych, ustrukturyzowanych stylizacji, i „Spirit”, w której można znaleźć delikatniejsze fryzury łatwiejsze do wykonania w salonach. Prowadzone przez dyrektora kreatywnego Richarda Ashfortha seminarium rozpoczęło się od prezentacji kontrastujących kolorów i wzorów z „Decoded” i „Spirit”. Jako dopełnienie prezentacji edukacyjnej, Andrea Martinelli i Pierre Saint Sever dali wgląd w niektóre aspekty swojej pracy twórczej i wydawniczej podczas Tygodnia Mody i pracy z projektantami.

Prezentujący pełne przydatnych informacji seminarium na temat wypadania włosów u kobiet Glenn Lyons z Philipa Kingsleya powiedziała fryzjerom uczestniczącym w Salon Seminar, jak ważna jest ich rola w pomaganiu klientkom z wypadającymi włosami, jeśli chodzi o podniesienie ich na duchu, ich pewność siebie i jakość życia. – Nie lekceważcie roli, jaką odgrywacie – powiedział. Przechodząc przez główne typy wypadania włosów u kobiet, w tym tymczasowego, półtrwałego i trwałego, Glenn wyjaśnił, jak je rozpoznać i doradzić klientkom najlepszy sposób radzenia sobie z objawami i przyczynami.

Zarezerwuj datę:
Salon International 2015, sobota-poniedziałek, 10-12 października 2015 r.

Zdjęcia: Salon International

 


 


Komentarze

Adrion 2
Kaaral manniskan
b AdrionTrade
ab Moroccanoil
Montibello
Davines

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur