Czy i w Twoim salonie pojawiają się czasem konflikty? Zastanów się, co powinieneś zrobić i jakie działania podjąć, aby nie tylko rozwiązać problem, ale jeszcze osiągnąć pozytywne i twórcze rezultaty.
Warto poznać kilka podstawowych technik i nabyć umiejętności, które pozwolą Ci na konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.
Rozwiązywaniom konfliktów jest poświęcona nowa lekcja Akademii Versum. Dowiesz się z niej między innymi jak oddzielić ludzi od problemu i skupić się na meritum sprawy, jak wydawać polecenia, żeby nie urazić pracowników oraz jakich błędów nie popełniać w komunikacji z personelem.
Lekcję znajdziesz pod adresem: www.akademiaversum.pl
Artykuł opracowała Iwona Marhulets: coach i doradca biznesowy z ponad 22-letnim doświadczeniem w branży.
Zapisz się do newslettera Akademii Versum, jeśli chcesz być informowany o kolejnych publikacjach.