Sukces i przemiana salonu następuje wtedy, gdy klient komunikuje swoje potrzeby, a my rozumiemy nie tylko słowa, ale i przestrzeń między słowami.
Salon kosmetyczno-fryzjerski ATEBA z Piotrkowa Trybunalskiego
„KAZARO jest jednÄ… z firm, która caÅ‚kowicie zmieniÅ‚a obraz naszego fryzjerskiego segmentu. Kazaro daÅ‚o nam przede wszystkim pomysÅ‚ na naszÄ… przestrzeÅ„, którÄ… wykorzystaliÅ›my zupeÅ‚nie inaczej niż dotychczas. Ich obiektywne spojrzenie na nasz salon, doradztwo i stworzenie projektu wraz z wizualizacjÄ…, przekonaÅ‚o nas do tego, że warto zrobić kolejny krok. SprzÄ™t i meble bardzo miÅ‚o siÄ™ użytkuje, sprawiajÄ… wrażenie niezwykle drogich, podczas gdy ich cena jest zaskakujÄ…co dobra rynkowo w odniesieniu do ekskluzywnego wyglÄ…du. Meble sÄ… wygodne, wykonane z materiałów, które dobrze siÄ™ myje i utrzymuje w czystoÅ›ci. Nie odbarwiajÄ… siÄ™ i nie odksztaÅ‚cajÄ…, co w codziennej pracy salonu fryzjerskiego jest bardzo ważne. JesteÅ›my bardzo zadowoleni z tej przemiany.”
Marcin Lutz właściciel salonów AFERA FRYZJERA w Warszawie
„Jestem znany jako czÅ‚owiek o wielkiej pasji i z bardzo indywidualnÄ… wizjÄ… tego co robiÄ™ i jak robiÄ™. Dlatego też wnÄ™trza moich salonów sÄ… nietuzinkowe i dla wielu zaskakujÄ…ce. Kiedy projektowaÅ‚em i wybieraÅ‚em wyposażenie, szukaÅ‚em firmy, która w swojej ofercie bÄ™dzie miaÅ‚a produkty o Å›wieżym designie i najwyższej jakoÅ›ci. TÄ… firmÄ… okazaÅ‚o siÄ™ KAZARO. Bardzo miÅ‚a i pomocna obsÅ‚uga, sprawna dostawa zamówionych produktów i mobilny serwis – wszystkie cechy, które powinna mieć profesjonalna firma.”