W dniach 16 -17 marca 2015 r., w hotelu Intercontinental w Warszawie odbył się 1- szy Kongres Biznesowy Salon Expert 2015 organizowany przez markę L’Oréal Professionnel.
Obecni byli kluczowi klienci właściciele Salonów Expert. Marka L’Oréal Professionnel od zawsze w szczególny sposób wspiera rozwój partnerskich Salonów Expert w Polsce.
Tematem przewodnim tegorocznego Kongresu Biznesowego były innowacyjne rozwiązania i strategie biznesowe kluczowe dla rozwoju salonów fryzjerskich. Udało nam się zaprosić wyśmienitych mówców, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy zainspirowali naszych gości do zmian i rozwoju swojego biznesu.
Prelegenci z Google - Magdalena Dziewguć, Head of Google for Work
Central Eastern Europe oraz Magdalena Wysocka Industry Manager at Google zaprezentowali innowacyjne rozwiązania technologiczne pozwalające lepiej i bardziej efektywnie zarządzać salonem by w konsekwencji poprawić satysfakcję klientów. Mastercard - Kamila Kaliszyk, Dyrektor ds. Rozwoju Rynku i Akceptacji Kart Płatniczych w polskim oddziale MasterCard Europe przybliżyła tematykę płatności bezgotówkowych i zaprezentował innowacyjne płatności elektroniczne, dzięki którym salon fryzjerski może stać się miejscem bardziej przyjaznym klientom. Robert Majkut światowej sławy designer wprowadził gości w świat aranżacji wnętrz i wpływu, jaki wywiera zagospodarowanie przestrzeni salonu fryzjerskiego na komfort i satysfakcje klienta oraz budowanie wizerunku salonu. Ostatnim kluczowym tematem poruszonym tego dnia była obsługa klienta i jej wpływ na zadowolenie i lojalność klientów. Tę prelekcję poprowadził Mariusz Paszkiel, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu hotelu Marriott.
Wieczorem na gości czekała niespodzianka. Modest Amaro, właściciel Atelier Amaro jedynej w Polsce restauracji wyróżnionej gwiazdką Michelin przedstawił w jaki sposób osiągnął taki sukces. Goście mieli, również okazję spróbować jego kuchni.
Drugiego dnia goście poznali nową filozofię prowadzenia Salonu Fryzjerskiego – Salon e.Motion, opartą na emocjach i doznaniach klientki. Mieli też okazje odwiedzenia pierwszego w Polsce Showroomu Salon e.Motion i doświadczenia wszystkich kluczowych stref w emocjonalnej podróż klientki po salonie fryzjerskim. Drugiego dnia odbyły się również spotkania z partnerami biznesowymi Kongresu – Idea Bank, Polskie ePłatności, Business Sense, Ayala, którzy przygotowali specjalnie dla gości Kongresu oferty szyte na miarę i odpowiadali na wszelkie nurtujące pytania.
Salon Expert to elitarne grono salonów fryzjerskich oferujących najwyższej jakości usługi koloryzacji, pielęgnacji, strzyżenia i stylizacji. Dla salonów jest to wyjątkowe i kompleksowe wsparcie w rozwoju biznesu, a dla klientek gwarancja najlepszego wyboru salonu fryzjerskiego.