Blisko 40-stopniowy upał nie zniechęcił wrocławian w uczestnictwie w drugiej edycji akcji społecznej „Daję Głowę". KMS ponownie wspierał ją jako wyłączny partner fryzjerski.
Akcja jest pierwszą taką inicjatywą w Europie, a może i na świecie. Do jej organizacji „zainspirowały” problemy kobiet cierpiących na chorobę nowotworową. Agnieszka Sawczyńska z firmy Relatis, organizator akcji, postanowiła zjednoczyć ludzi dla wspólnej idei – solidaryzmu z kobietami chorymi na raka. Pomogli ludzie dobrej woli, sponsorzy i partnerzy.
14 czerwca na specjalnie przygotowanej scenie na Placu Solnym we Wrocławiu mężczyźni, kobiety i dzieci mogły bezpłatnie przyciąć, skrócić lub zgolić włosy. Za każdą przystrzyżoną głowę sponsor akcji wpłacał pieniądze na rzecz Stowarzyszenia „Zawsze Kobieta”. W ubiegłym roku impreza przyniosła dochód około 13 tysięcy złotych, w tym zebrano 20 tysięcy.
Wszyscy, którzy byli chętni do udzielenia wsparcia chorym kobietom, mogli skorzystać z usług 30 stylistów KMS California pod wodzą Krzysztofa Kuleszy, KMS California Artistic Leadera w Polsce. Przez osiem godzin (od 12 do 20) styliści obcięli 981 głów! Dzięki ich nieocenionej pracy pozyskano 227 kitek i warkoczy na peruki dla chorych kobiet.
Atmosfera podczas wydarzenia była wyjątkowa. Mimo upału wrocławianie dzielnie czekali w dwugodzinnej kolejce, a styliści KMS bez chwili przerwy cięli głowa za głową. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem dziennikarzy, którzy obszernie relacjonowali ją w swoich mediach. Organizatorka akcji już zapowiedziała jej trzecią edycję. Odbędzie się w czerwcu 2016 roku ponownie we Wrocławiu.
Podsumowanie edycji 2014
W roku 2014 pierwsza akcja odbyła się 8 czerwca we Wrocławiu na palcu Solnym.
Odwiedziło nas około 1000 osób. Blisko 650 z nich, bo na tyle pozwolił czas trwania akcji, oddało swoje włosy na szczytny cel.
Fot. Małgorzata Rakowska/materiały prasowe akcji „Daję głowę”