Zaskakująco często mieszkańcy danej okolicy długo nie wiedzą o tym, że w pobliżu otwarto nowy salon fryzjerski czy kosmetyczny.
Doskonale wyposażony lokal świeci więc pustkami, a właściciele zastanawiają się, gdzie popełnili błąd i jak teraz przyciągnąć klientów.
Być może powodem jest to, że przy uruchamianiu firmy właściciele koncentrują się na kwestiach formalno-organizacyjnych, odsuwając na drugi plan dokładnie te działania, które pomagają zdobywać klientów i zarabiać na nowym biznesie. Mowa o marketingu, czyli wszystkich akcjach promocyjno-reklamowych, dzięki którym firmy działają i się rozwijają.
W nowej lekcji Akademii Versum Aleksandra Lechwar-Szwarc – praktyk marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem, prezentuje 10 praktycznych sposobów na przyciągnięcie klientów już od pierwszego dnia funkcjonowania salonu.
Sprawdź, których z tych działań jeszcze nie zrealizowałeś.
Lekcja dostępna pod adresem: www.akademiaversum.pl