Boże Narodzenie to wyjątkowo intensywny i pracowity okres, świąteczne przygotowania, wzmożony ruch klientów.
Mimo to, nie można zapomnieć o dwóch istotnych kwestiach - wysyłce życzeń świątecznych oraz wprowadzeniu do sprzedaży kart podarunkowych.
Dlaczego te dwa tematy są tak ważne?
Życzenia świąteczne to gest, który pomoże budować pozytywne relacje z klientami i podkreśli, że salon o nich pamięta. Kupony podarunkowe to z kolei idealny pomysł na zwiększenie sprzedaży produktów i usług. Warto podsunąć takie rozwiązanie klientom, którzy w tym okresie oszukują pomysłu na prezent dla najbliższych.
Tradycyjnie już, gotowe rozwiązania przygotował Versum – oprogramowanie dla salonów.
Cały zestaw kart podarunkowych w świątecznym klimacie oraz 20 pomysłów na życzenia dla klientów można pobrać tutaj.
Polecamy.