Grudzień to idealny moment, żeby pomyśleć o działaniach na rzecz lokalnej społeczności, środowiska, czy ludzi potrzebujących. Czas, aby zaangażować się w akcje społeczne i pokazać, że firma nie koncentruje się jedynie na pracy i sprzedaży.
Coraz więcej doświadczonych przedsiębiorców z branż fryzjerskiej i kosmetycznej rozumie już, że zysk finansowy nie jest jedynym miernikiem jej sukcesu. Wiarygodność marki i zaufanie klientów buduje się również poprzez odpowiedzialność społeczną biznesu, czyli działania na rzecz innych.
Oprócz satysfakcji własnej, takie akcje przynoszą wiele dodatkowych korzyści, w tym poprawę wizerunku firmy, zwiększenie zaangażowania i lojalności pracowników, czy budowanie stałych więzi z klientami oraz otoczeniem zewnętrznym.
Szczegółową analizę oraz praktyczne przykłady, w jaki sposób salon urody może zaangażować się na rzecz innych opisała Agnieszka Kühl w najnowszej lekcji Akademii Versum.
Materiał dostępny pod adresem: www.akademiaversum.pl