Sezon pokazów mody polskich projektantów rozpoczęty. Jako pierwsi swoją kolekcję na wiosnę/lato 2016 zaprezentowali Ilona Majer i Rafał Michalak, czyli duet MMC. Za fryzury modelek odpowiedzialni byli styliści Moroccanoil.
Marka MMC obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia. Pokaz zorganizowany w połowie stycznia w Warszawie przyciągnął do pięciogwiazdkowego Hotelu InterContinental znakomitych gości ze świata show-biznesu, mediów, mody i biznesu. Wśród przybyłych byli m.in. Aneta Kręglicka, Edyta Herbuś, Joanna Horodyńska, Karolina Szostak, Robert Kupisz, Łukasz Jemioł, Jaga Hupało, Michał Witkowski.
Główną inspiracją w najnowszej kolekcji dla Majer i Michalaka była polska kultura jazzowa sprzed kilku dekad. Dlatego też scenografię stanowiły wielkie kosmiczne winylowe płyty, a podkładem muzycznym pokazu, wyreżyserowanego przez najbardziej doświadczoną reżyserkę pokazów mody w Polsce – Katarzynę Sokołowską, były utwory Krzysztofa Komedy. W kolekcji dominowały odcienie safari i szarości oraz asymetryczne i oversize’owe kroje.
Pokaz już następnego dnia był bardzo szeroko opisywany i komentowany w mediach, głównie za sprawą debiutującej w roli modelki Igi Lis – 16-letniej córki Kingi Rusin i Tomasza Lisa. Ostatnio Iga pojawiła się w dziale NEWfaces na branżowym portalu models.com, gdzie Rosie Daly, redaktorka działu, zamieszcza najbardziej obiecujące nowe twarze w modelingu. Kto wie, być może to początek kariery na miarę Anji Rubik.
Moroccanoil zaistniał w dwóch wymiarach. Po pierwsze: uczesał modelki – swoje umiejętności zaprezentowali styliści z salonu Różycka & Juszczak Hair. Po drugie: w Strefie Partnerów (wśród których byli m.in. Apart, Revitalash, Nespresso) powstało stoisko fryzjerskie, na którym pracował Rafał Krajewski, Edukator JBS Optima/Moroccanoil, stanęła ogromna ścianka, regał z wszystkimi produktami Moroccanoil oraz stolik ze szklaną kulą wypełnioną flagowym produktem marki: Kuracją i Kuracją Light. Dodatkowo każdy z gości pokazu otrzymał torbę z prezentami od Moroccanoil.
Pokaz MMC wiosna-lato 2016