Wymiana wiadomości e-mail jest najbardziej rozpowszechnioną formą komunikacji w sieci. Jak wskazują badania obecnie aż 97% polskich internautów korzysta z poczty elektronicznej (IAB Polska, „Raport strategiczny Internet 2014”).
E-mail to również niezwykle efektywne narzędzie do promocji usług salonu fryzjerskiego czy kosmetycznego.
Cel każdego biznesu stanowi pozyskiwanie coraz większej liczby nowych i powracających klientów. Tak naprawdę to właśnie grupa lojalnych osób, które regularnie korzystają z usług salonu, przyczynia się do utrzymania jego płynności finansowej. Istnieje wiele skutecznych technik podtrzymywania kontaktu z klientami, a jedną z ważniejszych jest właśnie e-mail marketing.
E-mail marketing pozwala nie tylko nawiązywać długofalowe i osobiste relacje z klientami, ale także zwiększać sprzedaż. Doskonale sprawdza się przy wprowadzaniu specjalnych ofert czy okresowych promocji. Jego niewątpliwą zaletą jest też możliwość personalizacji, a zatem bezpośredniego komunikowania z odbiorcą oraz łatwość obsługi i mierzenia rezultatów działań.
Więcej na ten temat można znaleźć w najnowszej lekcji Akademii Versum. Joanna Wójcik - Content Manager we FreshMail, ekspertka w zakresie marketingu usług dla kobiet szczegółowo wyjaśnia, co jest potrzebne, aby rozpocząć działania e-mail marketingowe oraz w jaki sposób najlepiej wykorzystać ten kanał komunikacji z klientami.
Lekcja dostępna pod adresem: www.akademiaversum.pl