Każdego roku czoÅ‚owi styliÅ›ci, artyÅ›ci i innowatorzy, czyli KMS California Global Style Council, spotykajÄ… siÄ™, by zdefiniować trendy na nadchodzÄ…cy sezon. Tym razem zebrali siÄ™ w Å›wiatowej stolicy trendów – Londynie.
Hasłem przyświecającym tworzeniu Kampanii na 2016 rok (rok, w którym marka obchodzi 40 lat istnienia na rynku) była innowacja: innowacyjni artyści, innowacyjne produkty i innowacyjne stylizacje.
W 40. rocznicę powstania KMS California ze swoją Kampanią przeciera drogę dla nowej ery casualowych looków. Głównymi trendami nadchodzących miesięcy będą naturalne stylizacje włosów oraz mocna koncentracja na klasycznych fryzurach we współczesnym wydaniu. Dzięki produktom KMS maksymalne efekty osiągane są przy minimalnym wysiłku w czasie tworzenia stylizacji.
Kampania 2016 przedstawia przewidywania i interpretacje trendów w stylizacji wÅ‚osów, KMS-owe podejÅ›cie do piÄ™kna i szeroko rozumianego lifestyle’u. Wszystkie wizerunki Kampanii stworzyÅ‚ miÄ™dzynarodowy zespół stylistów fryzur KMS California: Simon Miller (USA), Lori Panarello (USA), Sonna Brado (USA), Sam Burnett (Wielka Brytania) i Robert Mrosek (Niemcy). W czasie londyÅ„skiego „spotkania na szczycie” styliÅ›ci byli wspierani przez uznanego sesyjnego stylistÄ™ fryzur Halleya Briskera, fotografa mody Nicka Doreya, makijażystkÄ™ Lucy Burt, stylistkÄ™ modowÄ… JuliÄ™ Sarr-Jamois oraz agencjÄ™ reklamowÄ… Scorch London.