Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

KMS California - kampania na 2016 rok

data publikacji  2016-02-29  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Każdego roku czołowi styliści, artyści i innowatorzy, czyli KMS California Global Style Council, spotykają się, by zdefiniować trendy na nadchodzący sezon. Tym razem zebrali się w światowej stolicy trendów – Londynie.

Hasłem przyświecającym tworzeniu Kampanii na 2016 rok (rok, w którym marka obchodzi 40 lat istnienia na rynku) była innowacja: innowacyjni artyści, innowacyjne produkty i innowacyjne stylizacje.

W 40. rocznicę powstania KMS California ze swoją Kampanią przeciera drogę dla nowej ery casualowych looków. Głównymi trendami nadchodzących miesięcy będą naturalne stylizacje włosów oraz mocna koncentracja na klasycznych fryzurach we współczesnym wydaniu. Dzięki produktom KMS maksymalne efekty osiągane są przy minimalnym wysiłku w czasie tworzenia stylizacji.


Kampania 2016 przedstawia przewidywania i interpretacje trendów w stylizacji włosów, KMS-owe podejście do piękna i szeroko rozumianego lifestyle’u. Wszystkie wizerunki Kampanii stworzył międzynarodowy zespół stylistów fryzur KMS California: Simon Miller (USA), Lori Panarello (USA), Sonna Brado (USA), Sam Burnett (Wielka Brytania) i Robert Mrosek (Niemcy). W czasie londyńskiego „spotkania na szczycie” styliści byli wspierani przez uznanego sesyjnego stylistę fryzur Halleya Briskera, fotografa mody Nicka Doreya, makijażystkę Lucy Burt, stylistkę modową Julię Sarr-Jamois oraz agencję reklamową Scorch London.

Fryzury: Robert Mrosek, Lori Panarello, Simon Miller, Sam Burnett, Sonna Brado
Makijaż: Lucy Burt
Zdjęcia: Nick Dorey
Stylizacja: Julia Sarr-Jamois
Dyrektor Kreatywny: John Moroney

 


 


Komentarze

ab Goldwell
Keune Jott
RoKoKo
ab Moroccanoil
Kaaral manniskan
RoKoKo facet

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur