Każdego roku czołowi styliści, artyści i innowatorzy, czyli KMS California Global Style Council, spotykają się, by zdefiniować trendy na nadchodzący sezon. Tym razem zebrali się w światowej stolicy trendów – Londynie.
Hasłem przyświecającym tworzeniu Kampanii na 2016 rok (rok, w którym marka obchodzi 40 lat istnienia na rynku) była innowacja: innowacyjni artyści, innowacyjne produkty i innowacyjne stylizacje.
W 40. rocznicę powstania KMS California ze swoją Kampanią przeciera drogę dla nowej ery casualowych looków. Głównymi trendami nadchodzących miesięcy będą naturalne stylizacje włosów oraz mocna koncentracja na klasycznych fryzurach we współczesnym wydaniu. Dzięki produktom KMS maksymalne efekty osiągane są przy minimalnym wysiłku w czasie tworzenia stylizacji.
Kampania 2016 przedstawia przewidywania i interpretacje trendów w stylizacji włosów, KMS-owe podejście do piękna i szeroko rozumianego lifestyle’u. Wszystkie wizerunki Kampanii stworzył międzynarodowy zespół stylistów fryzur KMS California: Simon Miller (USA), Lori Panarello (USA), Sonna Brado (USA), Sam Burnett (Wielka Brytania) i Robert Mrosek (Niemcy). W czasie londyńskiego „spotkania na szczycie” styliści byli wspierani przez uznanego sesyjnego stylistę fryzur Halleya Briskera, fotografa mody Nicka Doreya, makijażystkę Lucy Burt, stylistkę modową Julię Sarr-Jamois oraz agencję reklamową Scorch London.