Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Kosmetyki, które zachwycają designem - Davines More Inside

data publikacji  2016-09-21  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Niespodzianka lub prezent – takie skojarzenia budzÄ… kosmetyki MORE INSIDE wÅ‚oskiej firmy Davines. OwiniÄ™te w kolorowy dekoracyjny papier przywodzÄ… na myÅ›l osiÄ…gniÄ™cia tradycyjnej japoÅ„skiej sztuki zdobniczej – chiyogami.

Zaskakuje także rewers papierowego opakowania. Znajdują się na nim refleksyjne przesłanie i w zabawny sposób, niczym dziecięcą ręką, narysowany efekt stylizacji włosów, jaki można osiągnąć kosmetykiem. Sam produkt zamknięty jest w eleganckiej złotej butelce, tubce lub metalowym pudełku.


Linia MORE INSIDE włoskiej firmy Davines to pełna gama produktów do stylizacji każdego rodzaju włosów, o poziomach utrwalenia od niskiego, przez średni aż po mocny: pianki i lakiery, żel, olejek, pasta, glinka, spray na bazie soli morskiej czy pyłek nadający objętość. W sumie ponad 20 pozycji. Linia jest nieustannie rozbudowywana, tak aby jak najlepiej odpowiadać na wszelkie potrzeby związane ze stylizacją włosów.


Wszystkie kosmetyki mają działanie mocno nawilżające, ponieważ zwierają składniki, które ułatwiają odkładanie się cząsteczek wody na powierzchni włosa. Włosy dzięki MORE INSIDE zachowują naturalny wygląd i mogą być wielokrotnie przestylizowane w ciągu dnia. To idealne narzędzie pracy dla fryzjera, ale także kosmetyk, który kobieta może z powodzeniem stosować w domu.


– Produkty dajÄ… mi poczucie bezpieczeÅ„stwa w tworzeniu wielu fantastycznych stylizacji. PamiÄ™tam nawet pewien eksperyment z ich pierwszym użyciem. TrafiÅ‚y do mnie bez oznaczenia, do czego sÅ‚użą. ByÅ‚y zapakowane w zwykÅ‚e puszki. To byÅ‚a jedna z moich najwiÄ™kszych zawodowych niespodzianek. CzuÅ‚em siÄ™, jak podczas wykwintnej kolacji z zawiÄ…zanymi oczami. Znacie to uczucie, kiedy dostajecie do degustacji fantastyczne, nieznane potrawy? Tak wÅ‚aÅ›nie siÄ™ czuÅ‚em. Później, gdy poznaÅ‚em pomysÅ‚ na nazwÄ™ caÅ‚ej, czyli MORE INSIDE – stwierdziÅ‚em, że jest strzaÅ‚em w dziesiÄ…tkÄ™. Cudowne jest to, że wybierajÄ…c te produkty, każdy klient robi sobie indywidualny prezent. Wiele razy obserwowaÅ‚em zdumienie u moich klientek. Fantastyczna faktura, genialna mapa, co należy zrobić z produktem – to zalety, które wymieniaÅ‚y najczęściej. Åšwieżość i delikatność zapachu to kolejne atuty produktów – podkreÅ›la RafaÅ‚ Potomski, freelancer Davines, ambasador linii More Inside.


A jakie zalety ma linia MORE INSIDE dla fryzjerów?
– Dla fryzjerów maÅ‚a podpowiedź! Te produkty robiÄ… dokÅ‚adnie to, co jest napisane na etykietkach. Tutaj nie ma koloryzowania. Ważna jest też synchronizacja. ChcÄ…c zapeÅ‚nić blejtram dzieÅ‚em, miesza siÄ™ główne 4 kolory – tutaj zapraszamy do zabawy przy mieszaniu 21 produktów. Linia MORE INSIDE to najprostszy sposób na to, jak znaleźć siÄ™ blisko natury w kilka sekund. Kombinacja najnowszej generacji surowców, wÅ‚Ä…czajÄ…c trójwymiarowe żywice sprawiajÄ…, że struktura wÅ‚osa staje siÄ™ bardziej sprężysta. PamiÄ™tajmy, że zwÅ‚aszcza jesieniÄ… naszym wÅ‚osom potrzebna jest szczególna troska. Jestem pewien, że np. pianka VOLUME do kreatywnej stylizacji to kosmetyk obowiÄ…zkowy w każdej Å‚azience – zauważa RafaÅ‚ Potomski.


Kosmetyki, które mówią

Nazwa linii MORE INSIDE oznacza po polsku „WiÄ™cej w Å›rodku”, ponieważ sÄ… to produkty, które postanowiÅ‚y przemówić. OpowiadajÄ… o sobie poprzez swoje dziaÅ‚anie, ale także mówiÄ… do nas przez opakowania. Część kosmetyków jest owiniÄ™ta – jak prezent – w kolorowy, ozdobiony kwiatowym wzorem papier.

Gdy go rozwiniemy, zobaczymy wypisane na odwrocie przesÅ‚anie. Na przykÅ‚ad Relaxing Moisturizing Fluid (fluid wygÅ‚adzajÄ…cy do wÅ‚osów) mówi tak: „Poszukiwanie wewnÄ™trznego spokoju i odprężenia jest absorbujÄ…ce. Lepiej zmierzyć siÄ™ z nim z gÅ‚adkimi wÅ‚osami”. Z kolei Medium Hold Finishing Gum (Å›rednio utrwalajÄ…ca guma do wykoÅ„czenia fryzury) przypomina: „MówiÄ…, że wszystko jest w ciÄ…gÅ‚ym ruchu, ale możesz przystanąć, jeÅ›li zechcesz”.
Na etykiecie samego kosmetyku powtórzony jest wzór z opakowania.

Tak opakowane kosmetyki to propozycja dla osób poszukujących unikatowych rozwiązań, dla których liczy się nie tylko dobrej jakości produkt, ale także dbałość o szczegóły i piękne, estetyczne wykonanie, minimalizm, japoński styl. Również dla osób, które lubą być zaskakiwane.

Linia More Inside podtrzymuje wartości zrównoważonego rozwoju, promowane przez Davines. Emisja dwutlenku węgla wygenerowana przez produkcję każdego elementu opakowań linii jest rekompensowana przez zalesianie terenów i działania na rzecz ochrony lasów.
Papierowe opakowanie produktów posiada certyfikat FSC (Forest Stewardship Council) i pochodzi z lasów gospodarowanych i eksploatowanych odpowiedzialnie, zgodnie z rygorystycznymi standardami środowiskowymi, społecznymi i ekonomicznymi.


Dowiedz się więcej o linii More Inside Davines: tel. 22 332 73 77
lub http://www.davines.com/pl/take-home/all/more-inside-pl

 


 


Komentarze

Keune Jott
RoKoKo
Montibello
ab Moroccanoil
RoKoKo facet
Adrion 2

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzÄ…ce wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur