Redakcja HT Hair Trendy to polski, opiniotwórczy magazyn, przeznaczony dla fryzjerów, stylistów, wizażystów i wszystkich zainteresowanych trendami w modzie fryzjerskiej. Hair Trendy to kwartalnik ukazujący się w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu.
W portalu hairtrendy.pl publikować będziemy najświeższe informacje ze świata fryzjerstwa i mody. Zapraszamy do czytania relacji z pokazów oraz ciekawych wywiadów ze znanymi osobistościami. Hairtrendy.pl to przede wszystkim portal dla Was - zatem żywo komentujcie i dzielcie się opiniami o naszych artykułach.
Hair: Andrea Dorata & Dorata Art Team. Photography: Desmond Murray. Makeup: Nibras Makeup. Styling: Lewis Cameron. Facebook: DorataMarlow. Instagram: @andreadorata /@doratamarlow / @doratahenley. Website: www.doratamarlow.co.uk
Czytaj dalej...
Davines wsłuchuje się w potrzeby społeczności fryzjerskiej, również w te związane z ekonomicznym aspektem prowadzeniu salonu.
Czytaj dalej...
Hair: Mayte Garrote @garrotevelez @differentestilistas. Hair Assistant: Erika Pomeda @erika_pomeda. Photography: David Arnal @davidarnalteam. MUA: Jose Luis Blasco @josele.makeup. Styling: Visori FashionArt @visorifashionartstudio.
Czytaj dalej...
Hair: Kati Suokas – Glohair @kati.kampaaja. Photography: Mikko Karekivi @tikrumikko. MUA: Tiina Lamberg @studiotiinalamberg. Styling: Kati Suokas @kati.kampaaja. Designer: Mert Otsamo @mertotsamoofficial.
Czytaj dalej...
# VITALITY’S PURBLOND. Purblond to rozwiązanie dla włosów blond, rozjaśnionych lub naturalnie siwych, neutralizuje żółto-pomarańczowe niechciane odcienie, przywracając intensywność i witalność koloru. Linia zapewnia kompleksową pielęgnację włosów blond w salonie i w domu.
Czytaj dalej...
Reproduction exclusivement réservée à la presse rédactionnelle. Mentions obligatoires. Printemps-été 2023. Directeur artistique et Coiffure Claude TARANTINO. Photos Jules Egger. Mannequin: Katya Ryabenko.
Czytaj dalej...
Rynek profesjonalnej kosmetyki do włosów stale się poszerza, wkraczając stopniowo w obszar handlu detalicznego. To sprawia, że marki dotychczas spotykane jedynie w salonach fryzjerskich, coraz częściej pojawiają się w domowych kosmetyczkach.
Czytaj dalej...