W jaki sposób urozmaicić codzienną pracę w salonie i dać upust swojej kreatywności? Trenerzy marki Davines przygotowują autorskie kolekcje fryzur i angażują się do produkcji sesji zdjęciowych. Czytaj dalej...
Posadź z nami drzewo, umiemy to robić – tym hasłem Davines Polska zachęca fryzjerów i ich klientów do udziału w Dniu Zrównoważonego Piękna. Już po raz 7. społeczność marki będzie w ten sposób zmniejszała swój ślad węglowy. W jakiej części kraju młode drzewka znajdą nowy dom? Czytaj dalej...
Jak wprowadzać blond do fryzur szatynek i brunetek? Stopniowo, przekonuje Tom Connell, Dyrektor Artystyczny marki Davines. W jesiennej kolekcji Capsule No. 3 stylista proponuje rozjaśnianie pasm okalających twarz. Czytaj dalej...
W jaki sposób Davines zmienia świat na lepsze? Sadzi drzewa, korzysta z energii ze źródeł odnawialnych, współpracuje z włoskimi rolnikami, by chronić bioróżnorodność, ale nie tylko. Czytaj dalej...
Davines Polska wkracza na wyższy poziom obsługi klienta. W wakacje wystartowała platforma panelb2b.davines.pl, dzięki której fryzjerzy współpracujący z marką mogą wygodnie zamówić produkty do salonu przez internet. Czytaj dalej...
W czerwcu 3 000 stylistów z całego świata odwiedziło Parmę, by wspólnie celebrować święto sztuki fryzjerskiej. Autorzy pokazów po dwóch latach przerwy wreszcie mogli na żywo zaprezentować najnowsze trendy w ramach World Wide Hair Tour 2022. Czytaj dalej...