Stabilność każdego biznesu fryzjerskiego zapewniają regularnie powracający i korzystający z usług klienci. Z drugiej strony tylko stały napływ nowych konsumentów pozwala się rozwijać. Czytaj dalej...
W ostatnich latach rynek SPA w Polsce bardzo dojrzał - i ciągle się rozrasta. Stale pojawiają się nowe obiekty, a ich oferta jest mocno rozbudowana. Czytaj dalej...
Króluje przeświadczenie, że gdy klient jest zadowolony z usług salonu - poleca go. Trudno polemizować z tym faktem. Wyobraźmy sobie jednak o ile większe mogłyby być efekty polecania, gdyby klienci zostali do tego odpowiednio zachęceni. Czytaj dalej...
Prawidłowo zorganizowana recepcja jest niezwykle ważnym elementem każdego salonu fryzjerskiego i kosmetycznego. Wpływa na obsługę klientów oraz organizację pracy. Czytaj dalej...
Branża kosmetyczna i fryzjerska już od kilku lat przechodzą prawdziwą rewolucję. Zmiany są pozytywne, ale niosą ze sobą również konieczność zmian i dostosowania się do nowych potrzeb rynku. Czytaj dalej...
Ludzki mózg to miejsce, gdzie oferta spotyka się z popytem. To tam rodzą się potrzeby, a potem pragnienie, opór oraz właściwa decyzja. Można powiedzieć, że cała akcja rynkowa rozgrywa się właśnie w głowie klienta. Czytaj dalej...
Marketing krzyżowy to jedna z najtańszych i jednocześnie najskuteczniejszych form promocji własnych usług. Zamiast dużych nakładów na reklamę, wystarczy nieco kreatywności oraz zaangażowania w budowanie relacji z partnerami. Czytaj dalej...